Ο Παύλος Σιδηρόπουλος o σημαντικότερος εκπρόσωπος της Ελληνικής ροκ, ήταν δισέγγονος του Ζορμπά και ανηψιός της Ελλης Αλεξίου. Σε αυτές τις δύο διαφορετικές του ρίζες έβλεπε την αιτία της συνύπαρξης σε αυτόν του rocker και του σκεπτικιστή. Ο Π.Σ. γεννήθηκε στις 20/7/1948 (ή 28/7/1948, οι πηγές μου διαφωνούν) στην Αθήνα και ως τα επτά του χρόνια έζησε στην Θεσσαλονίκη. Ο πατέρας του είχε έρθει από τον Πόντο και κατέληξε στην Αθήνα όπου άνοιξε εργοστάσιο παραγωγής χαρτιού για φωτογραφίες. Ξεκίνησε την καριέρα του το 1970 από τη Θεσσαλονίκη όπου είχε πάει για σπουδές στο Μαθηματικό.

Ο ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ Ο ΕΥΚΟΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ


1.Εισαγωγή (Φευγιό της Αννας)(Μουσική Γιώργος Θεοδωράκης)

2. Να μ' αγαπάς (Αντρέας Θωμόπουλος)

Να μ' αγαπάς
(Αντρέας Θωμόπουλος)

Σου γράφω πάλι από ανάγκη
η ώρα πέντε το πρωί
το μόνο πράγμα που 'χει μείνει
όρθιο στον κόσμο είσαι εσύ

Τι να τις κάνω τις τιμές τους
τα λόγια τα θεατρικά
μες στην οθόνη του μυαλού μου
χάρτινα είδωλα νεκρά

Να μ' αγαπάς όσο μπορείς να μ' αγαπάς

Κοιτάζοντας μες στον καθρέφτη
βλέπω ένα πρόσωπο γνωστό
κι ίσως η ασχήμια του να φύγει
μόλις πλυθώ και ξυριστώ

Βρωμάει η ανάσα απ' τα τσιγάρα
βαραίνει ο νους μου απ' τα πολλά
στον τοίχο κάποια Μόνα Λίζα
σε φέρνει ακόμα πιο κοντά

Να μ' αγαπάς όσο μπορείς να μ' αγαπάς

Αν και τελειώνει αυτό το γράμμα
η ανάγκη μου δε σταματά
σαν το πουλί πάνω στο σύρμα
σαν τον αλήτη που γυρνά

Θέλω να 'ρθείς και να μ' ανάψεις
το παραμύθι να μου πεις
σαν μάνα γη να μ' αγκαλιάσεις
σαν άσπρο φως να ξαναρθείς.
3. Ονειρικό (Μουσική Γιώργος Θεοδωράκης)

4. Τι να σου πω (Μουσική Γιώργος Θεοδωράκης, στίχοι Αντρέας Θωμόπουλος)

Τι να σου πω, τι να σου πω
αφού σου τα 'παν άλλοι
σου άφησαν πόδια και ουρά
σου πήραν το κεφάλι

Τι να σου πω, τι να σου πω
αφού σου τα 'παν άλλοι
σου άφησαν πόδια και ουρά
σου πήραν το κεφάλι

Μη με ρωτάς πώς και γιατί
θα στα θυμίσω όλα
εσύ ήσουν πάντα ο δικαστής
το θύμα η καρμανιόλα
5. Φλού (Μουσική Γιώργος Θεοδωράκης)

6. Κάποτε θάρθουν (Μουσική Μικης Θεοδωράκης, στίχοι Λευτέρης Παπαδόπουλος)

Κάποτε θα 'ρθουν
(Λευτέρης Παπαδόπουλος)

Κάποτε θα 'ρθουν να σου πουν
πως σε πιστεύουν σ' αγαπούν
και πως σε θένε
Εχε το νου σου στο παιδί
κλείσε την πόρτα με κλειδί
ψέματα λένε

Κάποτε θα 'ρθουν γνωστικοί
λογάδες και γραμματικοί
για να σε πείσουν
Εχε το νου σου στο παιδί
κλείσε την πόρτα με κλειδί
θα σε πουλήσουν

Και όταν θα 'ρθουν οι καιροί
που θα 'χει σβύσει το κερί
στην καταιγίδα
Υπερασπίσου το παιδί
γιατί αν γλιτώσει το παιδί
υπάρχει ελπίδα
7. Ντύλαν Τόμας (Μουσική Γιώργος Θεοδωράκης)

8. Μή μου μιλάς για τίποτα (Αντρέας Θωμόπουλος)

Μη μου μιλάς για κόλαση
την έχω ζήσει όλη
μην μου μιλάς για ουρανού
για θειο περιβόλι
μην μου μιλάς για ουρανούς
για θειο περιβόλι

Μη μου μιλάς για τα παιδιά
που ψάχνανε στους δρόμους
σαν τους αλήτες τους σοφούς
δεν ξέρουν από νόμους
σαν τους αλήτες τους σοφούς
δεν ξέρουν από νόμους

Μην μου μιλάς για τίποτα
δεν ξέρω ν' απαντήσω
μες τα ερείπια του καιρού
ζωή παω να χτίσω
μες τα ερείπια του καιρού
ζωή παω να χτίσω
9. Στον ύπνο μου (Αντρέας Θωμόπουλος)

Στον ύπνο μου απόψε είδα πάλι
πως ήμουνα λέει σοφός
οι άνθρωποι γύρω χορτάτοι
κοιτούσαν και βλέπανε πως
κυλούσε γλυκά η ζωή τους
αφέντες κακό πουθενά
χιλιάδες παιδιά στα ποτάμια
ψαρεύανε φως στα νερά

Στον ύπνο μου απόψε είδα πάλι
πως ήμουνα λέει σωστός
πως δεν τραγουδούσα μονάχος
κι ο φόβος φευγάτος κι αυτός
δεν είχαν αξία τα λόγια
δεν είχε ο Ιούδας φιλιά
και το πιο περίεργο απ' όλα
φωλιά η βουλή για πουλιά
10. Ερωτικό (Μουσική Γιώργος Θεοδωράκης)

11. Τί να σου πω (Αντρέας Θωμόπουλος)

Penulis : DON KORLEONE ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Ο ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ Ο ΕΥΚΟΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ini dipublish oleh DON KORLEONE pada hari Τρίτη 6 Απριλίου 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Ο ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΣ Ο ΕΥΚΟΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου